2015年8月14日星期五

Upromise的$20返利奖励

更新:新用户注册以后,会发现另一个$5的奖励。据Upromise的客服说,你可以两个都拿,共拿$25。
更新:11月5日我的帐号拿到了这个奖励,看来Upromise还是keep了它的promise。

从现在至2015年12月31日期间,如果你被人推荐加入Upromise的话,可以获得$20返利奖励。如果你想让我推荐的话,请把你的电子邮件地址发到这个邮箱john.wu@stirfrystock.com,我会发一封邀请信给你。

Upromise是一个第三方购物返利网站。我在返钱链接中推荐了一些我用过的,信用比较好的网站。我以前用Upromise比较多,但我现在常用Upromise的一些其它的功能:比如你可以用e-Rewards来做网上survey,然后把赚的钱存入Upromise。当然Upromise的功能挺多的,你可以到它们的网站好好研究一下。

下面是轻松拿到这次返利奖励的注意事项:
  • 您必须通过别人推荐在2015年12月31日前成功注册为Upromise会员。
  • 您必须在注册后的45天之内通过Upromise购物一次,数额不限。比如,你可以通过Upromise在eBay上买一块钱的东西。
  • 在 2016年4月14日之前,$20奖励会自动存到你的Upromise账号(所以每个人的日期可能和你什么时候开户有关,11月5日我的帐号就拿到了这个奖励)。

这次奖励的英文条款如下:

The $20 cash back offer is available for members who refer new valid Upromise members only. To get your $20 cash back, you must submit your friend’s email address through the link on the invitation page. Your referred friend(s) must enroll in Upromise through the enrollment invitation by 12/31/2015 and make a qualifying purchase within 45 days of his or her enrollment. A qualifying purchase includes making an eligible purchase with any of our 850+ online partners at Upromise.com or by using the RewardUSM toolbar, making a qualified dine at a participating restaurant location, activating eCoupons and using a registered grocery loyalty card, shopping in-store offers using a registered credit card, and making a purchase using a registered Upromise MasterCard. Your $20 cash back will be deposited into your Upromise account on or around 4/14/2016. Maximum of 10 contributions per member, up to $200.

没有评论:

发表评论